sâmbătă, 8 septembrie 2012


WoodWorks 1001



 proiecte de tamplarie si bricolaj


Bine ai venit !



Ai descoperit cea mai mare si cuprinzatoare colectie de proiecte de tamplarie si bricolaj 


Printre ele  …


  • Casute de joaca
  • Casute in pom
  • Mobilier de terasa si gradina
  • Terase
  • Insule bucatarii
  • Masute de cafea
  • Bancute
  • Jucarii
  • Biblioteci
  • Diverse rafturi
  • Adaposturi pentru animale
  • Pergole si imprejmuiri de gradina
  • Adaposturi automobile
  • Grajduri de diferite dimensiuni
  • Cotete




Peste 1000 de proiecte cu instructiuni ( in limba engleza ) !!!






Ve-i fi impresionat de volumul de informatii si proiecte de pe acest disc .


Este imposibil de prezentat aici totul  !


Toate proiectele sunt insotite de poze si instructiuni ( in limba engleza ) si pot fi printate individual.
O parte sunt in sistemul metric ( cm sau mm ) o parte sunt in cel architectural ( in sau ft ).
Bineinteles ca ai la dispozitie si un tabel de conversii intre dimensiuni .







Nu doar pentru bricolajul din gospodarie , ce ai spune de un ban in plus ?
Sunt foarte multe proiecte de mici dimensiuni foarte usor de realizat cum ar fi : casute pentru pasari , diverse cutii , ghivece de flori .Sunte foarte usor de facut si se vand bine in pietele de weekend sau chiar pe internet .


Chiar daca tu nu esti un pasionat pentru asa ceva , DVD -ul WoodWorks 1001 poate fi un cadou deosebit pentru “mesterul” familiei sau pentru un prieten gospodar .


Este editat si printat professional si vine intru-un plic de hartie + plic cu bule de aer pentru extraprotectie .



Ce spun ce-i care l-au achizitionat ?


Irina S. - Baia Mare : 
" Am cumparat acest dvd, sotului meu . A fost putin suparat ca este in limba engleza dar dupa ce a studiat putin continutul a fost deosebit de incantat , instructiunile nici nu i-au mai trebuit . S-a si apucat de "mesterit" la terasa si prin gradina . Multumesc mult !"


Atilla M. - Covasna :
" Lucrez de 30 de ani in tamplarie si mi-am spus < ce mai poate fi , si eu sa nu fi facut deja ? > , ei bine ma bucur tare mult ca am cumparat acest disc , mi-am reinoit modelele pe care le produceam de atata timp .Va multumesc ! "


Daniel L. - Bucuresti :
" Da sunt in engleza intradevar si eu nu cunosc foarte bine , dar asta e ... ne descurcam . Nu am crezut niciodata ca am sa incep sa lucrez cu lemul , locuiesc la bloc . Dar am fost curios si mi-am satisfacut curiozitatea . Am inceput sa confectionez casutele de pasari ( in bucatarie ), nu pentru vanzare , doar asa pentru cadorisit in stanga/ drepta , cred ca am sa inchiriez un garaj sau am sa lucrez la socrii la curte cu ceva si mai mare :) Mersi , mi-a parut bine !













Asadar nu uita !!!




Pe acest DVD ai tot ce-ti trebuie pentru “mesterit” in casa si gospodarie si chiar mai mult !






Pentru doar 19.90 lei
( transport gratuit cu Posta Romana – recomandata )


COMANDA   ACUM !!!
ve-i primi un mail cu confirmarea comenzii .

Toate DVD-urile sunt expediate  in maxim 24 de ore de la confirmarea platii .

NU mai sta pe ganduri si comanda acum  DVD-ul WoodWorks 1001.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu